JAG VET

HEJ. JAG VET. MIN UPPDATERING ÄR VÄRDELÖS.
 
Men ni vet hur det känns när man kommer efter med något och så samlas det på hög, och tillsist är man så efter att man blir apatisk och ger upp totalt? Så känns det för mig och min bloggning. Jag har egentligen jättemycket att skriva och visa men jag vet inte var jag ska börja. Lovet var iallafall jättebra. När familjen och Andreas lämnade mig blev det sen jättetomt. Men nu har jag börjat skolan igen, så nu går det bra igen. 
 
Vår semester var väldigt intensiv och hur bra som helst.
 
Vilket gjorde oss lite tjötta emellanåt...
 
Sen hade vi väldigt varmt och soligt under hela resan...
 
 
Har fått tillbaka suget lite nu faktiskt! Får se om jag bättrar mig.
 
FÖRRESTEN, jag har köpt en MacBook Air, hihiiihihihiiiih. Sved rejält i plånboken men är supernöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback