Solnedgång från Griffith Observatory

Sitter just nu hemma i lägenheten och äter jordgubbar. Försöker äta någorlunda nyttigt, men det är svårt då allt här är sooo daaaaarn good. Igår så for vi ett gäng först in till Beverly Hills och Rodeo Drive, efter det for vi och såg solnedgången över staden och över Hollywood Hills. Älskar Hollywood Hills. Något jag har märkt att jag saknar hemma är dalarna eller vad man nu ska kalla det. Gillar inte riktigt när det är helt platt runt omkring mig, för då blir det omöjligt för en som mig utan lokalsinne att vara medveten om var man befinner sig.
 
Vi avslutade kvällen med att äta mat på Vegas Seafood som är en buffé med allt vad man kan tänka sig. Sushi, kinesiskt, brasilianskt, frukt, efterrätt, chokladfontän, frozen yoghurt osv. Allt för ca 130 kr.
 
 Eva, jag och Mathilde på Rodeo Drive.
 
 
 
 
Bakre raden: Mathilde, Eva & Charles
Främre raden: Jag & Tom.
 
Så det var jag och Eva och fyra fransmän och en fransyska. Det är så mycket fransmän här, och de håller ihop. Och pratar franska hela tiden. Så för att ge igen lite pratar jag och Eva danska och svenska med varandra, dock så förstår vi inte alltid varandra.
 
Over and out. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback