Melancholy

Hej bloggen, mamma, syster och mormor.
Det är väl ungefär dom som kommer att läsa min blogg. Fast nä. Ett par till läsare ska jag väl ha. Tanken är att detta ska vara en resblogg nu när jag far till Los Angeles på söndag och stannar där i 6 månader. Men jag tjuvstartar nu då jag ska se ifall jag är en naturbegåvning på det här eller ifall jag kommer falla platt. Och om ni nu sitter och tänker, "shit pommes! den här tjejen har skills på photoshop"... så kan jag ju direkt säga att jag försökte ett tag i paint, men när jag satt och målade en header med penseln så tänkte jag att änhännä kommer inte bli så bra. 
Såååå, det är Camilla Frånberg som har gjort min design - tack så mycket för den! camillafranberg.se. 
 
 
 
Zlatan den vite
 
 Bilder från sommaren, Midsommar, Kittelfjäll, bärplockning, Salusand, Gotland och andra händelser hemma i Ö-vik.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!
Jag hade en blogg för några år sedan som hette just som din: sofiavestin.blogg.se. Nu ser jag helt plötsligt att din blogg länkas till min Facebook. Alltså dina inlägg publiceras på min vägg på Facebook. Jag hade den kopplad så då jag hade domännamnet, hur ska vi lösa det här då knappast du eller jag vill att det ska vara så? Ska du kontakta blogg.se på något vis? Jag kan också skicka mail och förklara. Jag har ej kvar min inloggning eller kommer iaf inte ihåg lösenordet. Hör av dig på min mail som du fått :) /Sofia

2013-09-03 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback