I'm bringing blogging back

Helgen har varit bra. Var som sagt runt i LA i lördags med skolan. På kvällen gjorde jag inte så mycket då jag var helt slut, så hängde bara hemma med Kamilla och Steffie. Skulle bland annat måla naglarna, och för att göra det behöver du ta bort ditt gamla nagellack, you're with me? Mm, jaa. I Sverige är det ju i de flesta fallen en liten öppning på flaskan med nagellacksborttagning. Men här, hääääär är det inte så. Nejnejnej. Här är the whole thing öppningen. Så ja, jag skulle visa att i Sverige minsann, där målar vi också naglarna. Såååå, jag tippar flaskan lite proffsigt mot en bomullstuss och.. och bomullstussen dränks och halva flaskAn rInNER UT På bORdET!!!!!!!!! ! !!! !        !
Aaaaah, så nu är det en fläck på Kamillas bord där lacken är borta. 

På söndagen följde jag Kamilla till kyrkan som hon brukar gå till. Tur att förlåtelse ligger i hennes natur då jag dagen innan behandlat hennes bord som en enda stor nagel. Efter det tog hon upp mig till bergområdet Palos Verdes i Redondo, eller, skulle snarare kalla det kullområde. Hur fint som helst. Efter det följde jag henne då hon skulle sitta barnvakt åt Sofia (yey inte Sofie) och Charlie. 6 och 4 år. OMG, I couldn't handle their cuteness. 

Palos Verdes



The Wayfarers Chapel, de spelade in en scen till 90210 här. 


Sofia och Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback