bloggtorka

Jag har sån bloggtorka. Ge mig lite tips! Vill ni ha outfits, new in, en bloppis, dagens frå... haha nej. Skojar bara. 

Här flyter det på, i måndags följde jag Steffie till hennes faster för att äta middag och se football-premiären, i tisdags gick jag på bio med Kamilla och Steffie, vi såg the Family. Sen igååååår såååå, var jag på stranden med danskan Eva, fransyskan Mathilde och tjecken Tereza. Seeen på kvällen var jag så himla trött, så jag gick för att vila en stund, klockan var runt sju och jag hade inte ätit middag. Såklart somnar jag och vaknar mitt i natten med smink och kläder! Kamilla hade fått släcka lampan, he för gardinerna och bädda ner mig, he he. Baby-Sofie. 

Bilder från idag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback