Vegas baby

Nu var det längesen jag bloggade! Hujedamig. Men har egentligen som inte hänt så mycket. Förutom i helgen då jag var i Las Vegas. En kille i min klass, Jordan, bor i en familj där mamman är typ spelberoende. Hon är diamantkund hos Caesars Palace, så därför får hon då och då gratis boende där. Så det enda vi behövde betala för var bensin och hyra för bilen, så allt jag betalade var 500 kr. Ibland har man tur! Dock så är allt svindyrt i Vegas, så det jämnar ut sig.
 
 
 
 
Bilder på hotellet.
 
 
 
Här har vi då mamma Sofia till vänster, Joyce 18 år i mitten och Jordan 17 år till höger.
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från The Venetian.
 
 
Mötte Alan och baby Carlos.
 
 
 
 
 
På lördagen gick vi runt och kollade runt på olika hotell, man kan säga att det är sightseeingen i Las Vegas. På kvällen gick vi på Rock of Ages musikalen som hölls i The Venetian, där de hade gondolkanalen inne i hotellet. Då jag var den enda som var 21, så kunde jag inte riktigt göra allt jag ville i Las Vegas. Men ska förmodligen dit i november igen med personer som är 21 och över. Ni får ha överseende för mina värdelösa bilder, har inte ens en bra bild på staden på kvällen, då det är som häftigast!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback