Skriver uppsats

Sitter nu och skriver en uppsats till skolan. Den ska handla om varför jag valde L.A, anledningen till att jag pluggar engelska, vad jag har sett och gjort här hittills, åsikt om amerikansk/LA kultur, förväntningar jag hade och amerikanska stereotyper. Det var längesen jag skrev en uppsats, men hur jag genomför det har inte ändrats. Börjar några dagar innan inlämningsdagen. Skriver en halv sida, fortsätter dagen innan inlämningsdagen. Skriver en kvart, surfar 15 minuter, skriver i 10 minuter, surfar i 20 minuter, skriver i 5 minuter, surfar i 30 min. Ja, ni fattar, jag är ju här och skriver till exempel.
 
Har knarkat denna låt i tre veckors tid nu.
Kan ju dock inte säga att videon är lika bra; tjej som blir kidnappad när hon sitter och sminkar sig i sexiga underkläder? eeööh? öööh? eeeeh?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback