Halloweenfest

Hej där. Nu var det ett tag sen jag bloggade. Saken är den att det inte hänt så hemskt mycket. Förra lördagen hade Steffies kompis Ashley halloweenfest, så det underhöll vi oss med den kvällen. Spelade Beerpong och drack ur röda plastmuggar - amerikaner är inte mer oförutsägbara än så. 

Hade mycket trevligt. Dock satt jag mest i soffan då jag hittade en kille som hade en kista runt magen med massa godis. Medan jag skövlade godis satt jag och klappade chichuauan Coco som tydligen ääääälskade mig enligt ägarna. Så där satt jag i min cupcake-kostym, omgiven av högar av godispapper klappandes på en chichuaua. Var nog en utmärkt representant för Sverige. 



Steffie och hennes pojkvän Alex. Steffie utklädd till en Hooters Girl och Alex utklädd till en svart Tom Cruise från Top Gun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback